قلب کوچیک تپنده ی من این بار رو هم دووم بیار

می دونم که گاهی دووم آوردن سخته اما تو دووم بیار

یک بار دیگه، می دونم که این آخرین بار نیست اما تو دووم بیار

می دونم که گاهی می خوای گریه کنی، اشکالی هم نداره گریه کن چون من کنارتم

می دونم که گاهی می خوای فرار کنی و بری به اعماق جنگل جایی که صدای خنده ها وگریه هات توی سکوت جنگل گم بشه، جایی که جنگل فریاد هاتو ببلعه

می دونم که گاهی میشکنی چون من صداتو میشنوم!اما اشکالی نداره چون من دوباره و دوباره تیکه هاتو بهم می چسبونم

می دونم که گاهی میترسی،که فکر میکنی خیلی کوچیکی،که آدم بزرگا ترسناکن اما اشکالی نداره چون من ازت محافظت میکنم

می دونم که گاهی عصبانی میشی و داد میزنی تا گریه هاتو پنهان کنی اما نگران نباش چون من اندوهت رو می بینم

قلب کوچولوی من می دونم که گاهی فکر میکنی آدم ها لیاقت عشقت رو نداشتن اما اشکالی نداره چون عشق تو دنیا رو به جای زیباتری تبدیل میکنه

می دونم که فکر میکنی دنیا جای بی رحمیه اما تو بیا و زیباترش کن

کوچولوی عزیزم می دونم که گاهی صدمه میبینی اما نگران نباش چون همه ی قلب های کوچولو صدمه میبینن

صدمه میبینی اما اشکالی نداره چیز مهمی نیست

چون من کنارت می مونم

بغلت میکنم،گرمت میکنم

شونه هامو بهت قرض میدم

تو دووم بیار

قلب کوچیک من لطفا تپنده بمون!

 

 

+به همه ی قلب های کوچیک دنیا لطفا تپنده بمونین

+gwaenchanh-a gwaenchanh-a amugeosdo aniya

دیالوگ مورد علاقه ام، مال سریال My Misterهس بنظرم قوی ترین کارکتر زن رو داشت سریالش

 

adult

sondia

🎵ost محبوبم