Hello

خب بنده بالاخره بعد مدت ها دنبال چالش گشتن و تنبلی برای شرکت در چالش های ۳۰ روزه و تقریبا بعد یک ماه مد نظر داشتن این چالش دارم استارتش رو میزنم...ایشالا که سر ۳۰ روز تمومش کنم*-*

خیلی چالش خوشملیه ولی گزینه های روی میز زیاده و انتخاب سخت،خیلییییی سخت...بعد از مردد موندن بین نامی،چانی،یونگی و پری دریایی مون،چنانچه که از تصویر پیداست من پری مون لی فیلیکس رو انتخاب کردم*دست و جیغ و هورااا*

من چالش رو تو وب جیووشی دیدم اینجام منبع شه،خب بریم که داشته باشیم^^

 

#روز اول:آیدلم با عینک

 

 

#روز دوم:عکس خنده آیدلم

آخه خندشوو...بیبی کیوت

 

#روز سوم:آیدلم فلیکسی در حال نوشیدن آب

آبم نشدیم:/...

منی که هر بار سر انتخاب یک عکس میمیرم و زنده میشم*^*

 

#روز چهارم:آیدل مون با لباس مشکی

وووشش خدااا چشم نخوره عسلکم*^*

*باور بفرمایید دیروز میخواستم بگذارم حتی به گالریمم مراجعه کردم ولی از انتخاب عکس عاجز موندم"-"بله درست حدس زدید من توی انتخاب عکس وسواااااس دارم~~~*

#روزپنجم:عکس قبل از دبیو

آخ خدا نگااششش کنین*^*هققق... اهم اهم میدونم احتمالا منظورش از قبل دبیو این نیس ولی خب اینم قبل دبیو عه دیگه♧~♧ نگاه کنین فینگلیاشوو چه همه بانمکهه

حالا که تا اینجا اومدین بیاین تیله هاشو هم ببینین که درخشش قلبمو برده:'>

#چگونه محدودیت های چالش را دور بزنیم و به روی خودمون هم نیاریم...نام نام•~•

لبخند شاینی دوران طفولیتش هم بود ولی دیگه خیلی دور نزنیم به چشمای تیله ای و لبخند شاینی#روز دومش اکتفا کنینYY

وویی میخوام لپ هاشو بکشم حالا نمیگم بوس از بالا ندا دادن نمیشه😂*my heart*

 

#روز ششم:آیدلم با دوستش

اوکی هم گروهی شم دوستش محسوب میشه دیگه"-" ولی خدایی این عکس یه جوریه انگار داره باهام حرف میزنه و میگه گنگ مون بالاس یونو؟

 

#روز هفتم:فلیکسی تو لباس آبی*^*

 

#روز هشتم:سلفی

من واسه این مدل مو و مژه های یخیش حاضرم جون بدم...اوه گاااد

 

#روز نهم:آیدلت در کیوت ترین شکل ممکن^-^

فداش بشم من...الهی *^*

نبامبیونقیکمعقدکمپ

 

#روز دهم: فلیکس با کلاه

انتخاب عکس های کیوت صرفا جهت اکلیل بالا آوردن تون(اصلا هم فکر نکنین جهت مقابله به مثله *~*)

 

#روز یازدهم:آیدلت تو رادیو شو

*حیح داشتم عقب میفتادم ها*

 

#روز دوازدهم:فلیکس و حیوون خونگیش

 

#روز سیزدهم:لبخند بسی کیوت وزیبای آیدل مون

آییی دلم میخواد دستمو برم بکنم تو چال گونه هاش^~^آخه نگاش کنین

 

#روز چهاردهم:فلیکس وحیوانات

رنگ موی فلیکسی با هاپو هه ست شده T^Tهاپو هه چه خوشگل طلایی طوره

 

#روز پانزدهم:مدل موی مورد علاقه آیدلت^^

همه ی مدل موهاش کراشه،موهای قرمزش،آبیش وای توسیش،مخصوصا مدل موی جدیدش همون موهای بلندش تو Thunderous که دیگه مرگهههه، مدل موی مشکیش... ولی آخرش بازم میرسم به این یکی، لعنتی خیلی دوستش دارم خیلی بهش میاد">

 

#روز شانزدهم:گیف مورد علاقه ام

اینم اون موهای آبیش که گفتم...صورت مثل ماهش رو سفید برفی شده *~*پری خودمه>~< دستبندش رووووو حتی دستبندش هم کراشه-^-

 

#روز هفدهم:in airplan

😎با هنرنمایی کریستوفر بنگ

 

#روز هجدهم:آیدلت با فن هاش

البته بیشتر شبیه آیدلت با دستای فن هاش شده*^*😂

باور کنین کلی گشتم ولی هیچ عکسی نبود که فنی بیشتر از این تو عکس بیفته"^"

کلییی عکس های کیوت ازش هست تو فن ساین ها آخ خداااا آخه چلا باید فقط یک عکس بتونم ازش بگذارم مننن نمیخواممم*~*

آره دیگه این خیلی کیوت بود دلم نیومد نگذارمش...خب بسه دیگه خیلی عکسای کیوتی ازش گذاشتم از این به بعد هات وسکشی میگذارمT^T XD 

 

#روز نوزدهم:آیدلت تو ماشین

داره میره که سوار بشه دیگه"^"

 
ببینید چی پیدا کردم*^*
 با تشکر از بیان که کیفیت ویدیو رو داغون کرد دوباره اینجا میگذارمش...آره برید درست و درمونش رو ببینید
 
#روز بیستم:آیدلت در حال خوندن کتاب
دلم میخواد از کارای هیون بکنم و یهو یکی یه دونه از عکسای نامجون در حال کتاب خوندن رو بندازم این وسط *^*...ولی پست من که مثل هیون از btsنیس...میخواستم لینکشو بهتون بدم ولی ندارمش سوو به همین بسازیدXD😂
 
#روز بیست ویکم:دنس دنس دنس
 

نابودی کیفیت تضمینی با بیان#-#
خواهشمندیم یک تکونی به خودتون بدین و کلیک کنین اینجا و بعد بزنین رو نمایش کیفیت اصلی و با خنده های لی فلیکس غش و ضعف کنید...آب قند بدم خدمت تون؟6^6

 

دریافت

اینو باید میگذاشتم...کولوشه رو*^*

#روز بیست و دوم:هات ترین عکس از آیدلت

قبول کنین این گیف به طرز لعنتی هاته

یعنی واقعا فکر کردین من این مدل موی هاتش رو یادم میره یا ازش میگذرم؟؟نوپ اشتباه کردین😎

چقدر حیفم میاد که در ابعاد بزرگ نمیبینین عکسارو*-*زاویه فک رو حال میکنین

#روز بیست و سوم:ادیت(های)موردعلاقه ام از فلیکسی

دریافت

سکشی کی بودی تو🔥

 

دریافت

اینم رویاییه،چشمای خودم قلبی شد♡♡

شما رو قسم به مقدسات که برین با کیفیت اصلی ببینین و به راه راست هدایت شین *-*

#روز بیست و چهارم:بدون میکاپ

وقتی همه جوره خوشگلی

 

#روز بیست وپنجم:در حال خوندن(+وکال)

من مرگ این صداشم

*^* "^" :^#*(٪٪¥$€$_$(٪€£)*راه دیگه ای برای ابراز احساساتم پیدا نکردم*

اینم وکالش

#روز بیست و ششم:درحال گریه کردن

الهی،بمیرم براشT^T...من سر این قسمت اشکم دراومد و باهاشون گریه کردم*قسمت ۸برنامه دبیوskz*اگه ندیدین برین ببینین(البته خودمم کامل ندیدمش"^")

#روز بیست وهفتم:مود ترین عکس از آیدلم*^*

!absolutely this one

یک ویدیوی خیلی مودم داشتم ازش ولی بیان کیفیت رو میاره حوصله ندارم"-"

#روز بیست و هشتم:...friendship or

من با گوشیش شیپش میکنم•^•(یک شیرین کاری کوچیک در جهت اینکه بگم شیپ نمیکنم کسی رو با کسی😂)ولی دستاشووووو هق مستستیتیاثتق

از شیرین کاری گذشته...خب اونجوری نه ولی فرندشیپ چرا که نه^-^آخه خداا چقدررر کیوتن

#روز بیست و نهم:در حال غذا خوردن

یامی یامی*^*

#روز سی ام:۴تا از عکسای موردعلاقه ام از فلیکسی

!Ponytail

تو این استایل خیلی دوسش دارم♡^♡

ببینید چی پیدا کردم😂

به به چه عکس با کیفیتی خودم حض بردم...گفتم یک دونه هم از فوتوشات های اخیرش بگذارم درخشش آدمو کور میکنه**

خب امیدوارم به راستی دریافته باشید که انتخاب 4تا عکس از یک شاهکار و درنهایت تموم کردن این چالش چقدر کار سختی بوده

و من نیز دریافتم که دیگه از این غلطا نمیکنم(هرچالشیم بیام شرکت کنم با این سرعت من تبدیل به فسیل میشه"-"وب منبع که پاک کرده بود وبش رو،جیوو هم پستش رو پاک کرده بود سو کلی به مغزم فشار آوردم که یادم بیاد این روزای آخر چی بودن )

اینم حسن ختام چالش•^•

همه تون دیدین فکر کنم ولی بدون این یه چیزی کم بود😂

یه سری حرف داشتم ولی اونقدر گذاشتن اینا طول کشید حرفام یادم رفت"-"

اومم چندتا پست نصفه نیمه دارم که دوست دارم تموم شون کنم کارای مونده و رها شده حس خوبی به آدم نمیدن...این مدت که تو فرجه بودم فقط کتاب خوندم...راستش دلم میخواست نقاشی هم بکشم ولی زمان رخصت نداد...دیگه دارم میرم رو اون یکی پسته کار کنم...حرفام تقریبا همینا بودش.-.

فعلا بیاید خسته نباشید بگید بهم😂